BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 28 December 2012

Miss you much .

 
Taraaaaaaaaaaaaaaa ! hehe . this is my EX :) . hai khir awak sihat ? awak mcm mana dengan life sekarang ? sapa jadi gf awak ? hmm .. seandainya kau tahu khir yang aku rindukan kau sangat sangat dan aku harapkan kau pun begitu tapi mungkin tak kan ? kau sekarang dah happy mungkin kau takkan ingat kan aku lagi kan ? rindukan aku pun mungkin tidak :) . takpa aku paham khir . Setiap hari aku try untuk move on hidup aku tanpa kau , tapi takboleh kenangan kau adalah kenangan paling indah khir :'/ rindu nak main perut kau rindu , rindu nak ajak kau gaduh , rindu nak bersayang sayang dengan kau and i miss everything about you khir :'/ kenapa kita berpisah dengan alasan tak munasabah ? masa tu masing masing ego kan ? masing masing nak menegak kan keadilan , last last break that time nak dekat kita punya anny kan sayang ? kau pun dah takcari aku lagi kau pun dah lupakan aku dah kan ? last kita meet time tu memang sweet gila kan kan ? shaa terasa macam ada kat bumi khayalan *cewaahh * kita selalu txt , selalu coll , selalu nyayi sama sama :* lagu paling khir minat TAK KU SANGKA TAK KU DUKA , bila dengar lagu tu mesti nak nangis :'/ . Sampai sekarang khir shaa tak boleh terima kenyataan yang kita breakoff ! sampai sekarang khir :'( !
Ni last time kita jumpa kan ? khir ikut jaa cakap shaa masa tu , act nak buli you sayang :* takada niat pun nak jadikan you hamba abdi i , i nak tengok you snaggup tak ikut cakap i :'p , then you ikut kan ? i cakap ''bawakan beg i boleh sayang ? bahu i sakit :('' then you ambik you bawak kan ? masa tu nak ketawa kuat kuat pun ada , time ni you memang sweet sangat sangat kan biyy ? malam pulak time tu kita lepak shisha kan ? i nak cari baju time tu then you taknak ikut i sentap dengan you kan ? kepas tu you pujuk punya lah pujuk terus i cair dengan you , act - i takboleh nak tengok you senyum macam dalam gambar tu kelakar sangat khir . HAHAHA ,lepas daripada meet ni tarikh dia 21/4/2012 kita terus takjumpa dah ,  kita break off 25/5 /2012 time ni befday kakak i , kita planing macam macam , last last sekali tak jadi kan  ? hmm .. kalau lah waktu boleh berputar balik aku teringin nak bersama dengan kau khir jalani detik indah bersama , suka duka bersama , cipta kenangan yang indah berasama , taksamapi pun befday i kita break , i pernah cakap dengan you kan yang i teringin sangat nak dapat bear dengan ross merah then you cakap ''boleh bagi biyy kumpul duit dulu kayy sayang'' then i cakap ''okayy mintak mintak dapat'' masa tu you balas lambat sangat , i sabar tunggu you biyy , then masa befday shaa , shaa harap sangat shaa dapat jumpa khir , untuk explain segala galanya tapi sayang you takada kan ? takpa i redha sayang :'/ Now - semua hilang mcama tu jaa kan tanpa kita duga right ? tapi takpa allah maha adil maybe oneday kita akan bersama balik bukan sekarang tapi akan datang :) . Khir ? shaa harapkan khir bahagia dengan life khir sekarang , Insyaallah shaa akan try move on life shaa and terima kenyataan yang khir dah go away from my life , and now you nothing to me , and you not my bf :( . hmmmm :'/